Известие

Collapse
No announcement yet.

На около 2400 об/мин Вибрира придърпва ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На около 2400 об/мин Вибрира придърпва ??

    на около 2400 об/мин(когато турбото почва да прави налягане)(Вибрира) придърпва напред назад .
    и повече над 0,4 бара (5psi-показжа уреда) турбо налягане не вдига (трябва да е 0,85бар стандарт ,
    или 1,1 бар овербост)
    в инжексионите релси монтирах манометър трактористки купено когато бях в България показва 2,5бар на празни обороти като дам газ или извадя вакум тръбата отгоре става 3 бара тъй показва , това е колеги ..

    0.Колата е на 180000 км Турбото Гарет е в добро състояние
    1.ламда сонда нова
    2.темп сенсор двигателя нов
    3.кнокс сенсор единия нов , другия без видими повреди
    (като им извадя щепселите на двата детонацион сенсора става по лошо , друсането започва по рано към2000-2200 об/мин и амплитудата е по голяма ) невъжно е натискането на газта повече

    Не сам в България , ако бях в клубните сервиси щях да отида , При Бобо най вече .
    Аз се съмнявам ? от бензиновата помпа ,!
    Вашите мнения са важни , чакам мненията ви !
    Last edited by alex37; d.m.y г., 10:48.
    1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

  • #2
    Бензина нещо да е калпав?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Бензина нещо да е калпав?
      Няма невъзможни неща , възможно е
      Но някаде бях прочел , че на празни обороти бензиновото налягане трябва да е 3 бара ,
      и при изваден маркуч на вакума 4 бара , може би оная прословута гумена трабичка се е напукала която е над помпата ,
      че сваля налягането бензина ,
      Е колеги как виждам ха, нали като Ронтген супермен , опита говори
      Last edited by alex37; d.m.y г., 15:20.
      1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

      Comment


      • #4
        Алфа164в6 тб оригинал Bosch 0 580 464 997 3bar 130L/HR
        Алфа164 3.0L v12&v24 Bosch 0 580 464 990 3bar 110L/HR
        едно и също налягане, но дебита различен единия има 130 л/ч другия 110 л/ч
        по всяка верятност са взаимозаменяеми , ако някой има опит да сподели
        1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

        Comment


        • #5
          Ей ги виновниците , коментари после ще правя
          2 свещов кабел има проблеми , смених го с копринен кабел пропит с графитен прах нямаше друг
          4 свещов кабел имаше проблеми , нещо налягане направило е извърлило вътре в калпака имаше белоснежни отлагания , небеше натикано в свеща , почистих само ,

          Направих тест дриве 30км , вибриране няма вече но турбо налягането е 7 psi (0.5 bar) преди беше 5 psi
          не е нормално налягане 0,85 бар е стандарта овербуста
          1,1 бар ,
          Предполагам че не достига гориво 1 и 3 свещ говорят за бедна смес , налягането на бензина там мисля че е отговора то трябва един нов комплект свещови кабели айде де!!
          Свещите смених на по топли Бош WR6DC ITRIYUM нови,
          предишните бяха студени 2бр.FR56 и 4бр.F56 super plus4 на1500km и те са нови де !!
          Attached Files
          Last edited by alex37; d.m.y г., 21:15.
          1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

          Comment


          • #6
            Сигурен ли си че тези свещи са за този двигател? На моята ги смених с НЖК и са с един електрод.Старите Бош също бяха с един.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Сигурен ли си че тези свещи са за този двигател? На моята ги смених с НЖК и са с един електрод.Старите Бош също бяха с един.
              старИте Boch FR56 на 1500км бяха с 4 електрода новИте Бош wr6dc са с 1 електрод са за фИат темпра , но аз много перфомансно не шофИрам зарадИ економИя , Имам И NGK 6BPES комплект пак за темпра по топлИте свещИ остават по чИстИ от студенИте
              Last edited by alex37; d.m.y г., 00:31.
              1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

              Comment


              • #8
                Когато ускоряваш примерно на 3-та или 4-та случвало ли ти се е първоначално да дърпа много и след 2-3секунди осезаемо да усетиш как намалява ускорението(намаля налягането на турбото), след няколко секунди пак почва да ускорява по-бързо и така няколко пъти, след което ускорява плавно без тези тласъци?
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  Когато ускоряваш примерно на 3-та или 4-та случвало ли ти се е първоначално да дърпа много и след 2-3секунди осезаемо да усетиш как намалява ускорението(намаля налягането на турбото), след няколко секунди пак почва да ускорява по-бързо и така няколко пъти, след което ускорява плавно без тези тласъци?
                  моето турбо засега 0,5 бар надува по всяка вероятност е на авариен режим , стандартното налягане е 0,85 бара ,моята кола има нужда от регулиране на клапаните с времето ще ги регулирам и бензиновата помпа ще гледам но засега нямам време, туй дето го прави при тебе може да е о AFT(air flow meter) то !
                  При тебе овербуста и стандартното налягане имаш ли ги?
                  1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                  Comment


                  • #10
                    Не знам честно казано какво има и какво не. Сега в неделя ще я закача с компютъра с един приятел да кара и ще гледам, какво налягане ще държи и какво става с него. Грешки не записва никакви. И на газ и на бензин го прави.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                      Не знам честно казано какво има и какво не. Сега в неделя ще я закача с компютъра с един приятел да кара и ще гледам, какво налягане ще държи и какво става с него. Грешки не записва никакви. И на газ и на бензин го прави.
                      Окей колега пиши ми ако излезе нещо на компютъра !
                      1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                      Comment


                      • #12
                        Колега, това че първа и 3-та свещ говорят за бедна свещ, а не всички заедно, е по-вероятно да е от дюзите на тези 2 цилиндъра, а не от помпа.
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=Da_Fuse;1065420]Колега, това че първа и 3-та свещ говорят за бедна свещ, а не всички заедно, е по-вероятно да е от дюзите на тези 2 цилиндъра, а не от помпа. [/QUOTЕ

                          Благодаря колега за отзива . Имам в резерва 6 оригинални Бош инжектора миналата седмица дадох 50 папена да ги тестват всички излязоха окей , лично и аз бях там еднакво сс3 пръскат и централно тях сте ги сложа в краен случай
                          1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                          Comment


                          • #14
                            днеска проверих 4-5-6 цилиндри за регулировка на клапите всички са в норма в първата снимка отбелязох размерите които съм измерир , в хубаво състояние е клапания механизъм ,
                            1-2-3 цилиндри друг път ще гледам ...
                            Attached Files
                            1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                            Comment


                            • #15
                              Всичко окей Пиербург връзките объркали (отgовoрен за о,5 бара ниско налягане) , + кабелИте бяха избили +на бобин каблото изгоряло съпротивление на лулата + още на 2 или 3 лули съпротивлението беше изгоряло и Мултиметъра показва Безкрайност (Оттука се появява Вибрирането на двигателя ) _ смених цялата кабелна система
                              Сега всичко се оправи Овербоост 1,1 бара
                              Last edited by alex37; d.m.y г., 23:45.
                              1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                              Comment

                              Working...
                              X